Informacijos paneigimas/papildymas

Prieš porą dienų (08.28) parašiau komentarą pavadinimu “Reklamos rinkos apimtis – ekspertinio vertinimo vingiai”. Šiandien (08.30) gavau TNS prašymą “nedelsiant paneigti (…) pateiktą klaidinančią informaciją”. Ištrauka iš prašymo:

Dėkui, kad domitės reklamos rinka ir šiuo tikslu šviečiate visuomenę, tačiau viename Jūsų įrašų (…) yra isivėlusi klaida.

Atkreipiame dėmesį, kad įraše yra supainiotos sekundės su litais. Žiniasklaidos sąraše yra nurodomas TV rinkos pajamų pasiskirstymas LITAIS pagal oficialius įkainius, tuo tarpu pranešime kalbama apie TV reklamos rinkos pasiskirstymą pagal SEKUNDES. Didžiųjų ir specializuotų TV kanalų reklamos kainos skiriasi labai stipriai, tad 18,1 proc. išaugęs TV sekundžių kiekis nereiškia, kad ir reklamos pinigai galėjo išaugti atitinkamai.

O dėl interneto reklamos rinkos ir „Google“, tai TNS vertina tik BANERINĘ interneto reklama, kuri neturi nieko bendro su „Google“, kuri veikia TEKSTINĖS interneto reklamos rinkoje.

Sutinku, kad “reklamos rinkos apimtis” gali būti vertinama keliais kriterijais, tačiau noriu pastebėti, kad reklamos apimčių apžvalgoje litai jokia forma neminimi. Savo straipsnyje piniginės vertės aš taip pat neminiu ir neturiu pagrindo, nes visa apžvalga yra apie sekundes, centimetrus, metrus, kiekius. Kaip suprantu, tai yra kontekstinis nesusipratimas.
Viešai pareiškiu, kad aš rašiau apie reklamos rinkos apimtį NE PINIGINE VERTE ir apgailestauju, kad įrašas buvo suprastas dviprasmiškai.

O dėl “Google” suprantama, kad didelė dalis per “Google” paleidžiamos reklamos yra TESKTINĖ (AdWords), nors yra ir BANERINĖS (AdSense). Tačiau aš atsisakau manyti, kad “Google” reklama (AdWords ar AdSense) neatima pinigų iš lietuviškų portalų ir yra nereikšminga. Manau, tai yra nuomonės reikalas ir pakol nėra tikslių skaičių iš “Google”, tai lieka tik nuomonė.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *